مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-23اقتصادي

دیوار آگهی های فروش وکالتی و امتیاز قرعه کشی خودرو را حذف می کند


از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت  قرعه کشی به خریداران عرضه شود، تا الان حدود 10 مرحله طرح فروش یا پیش فروش از سوی ایران خودرو و سایپا برگزار شده است.

- از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت  قرعه کشی به خریداران عرضه شود، تا الان حدود 10 مرحله طرح فروش یا پیش فروش از سوی ایران خودرو و سایپا برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دیوار، در تمام این مدت هم البته گره بازار خودرو هنوز باز نشده؛ همچنان تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار نیست، فاصله قیمت کارخانه و بازار زیاد است و شرایط و محدودیت های ثبت نام هم باعث نشده خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

علی رغم این که مسئولان پلیس راهور و اتحادیه نمایشگاه داران خودرو و وزارت صمت بارها نسبت به خرید و فروش وکالتی خودرو هشدار دادند، بعضی واسطه ها و دلالان با این شیوه در بازار خودرو فعال هستند.

مراقب خرید و فروش خودروهای وکالتی و چالش های آن باشید یکی از شرایط ثبت نام خودرو در این قرعه کشی های ایران خودرو و سایپا، علاوه بر نداشتن پلاک جاری و ثبت نام خودرو در سه یا چهار سال اخیر، در رهن ماندن سند خودرو تا یک سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار آگهی های فروش وکالتی و امتیاز قرعه کشی خودرو را حذف می کند

دیوار آگهی های فروش وکالتی و امتیاز قرعه کشی خودرو را حذف می کند